Mi viaje de América del sur ! - Reisverslagen van Nina Tatiana - WaarBenJij.nu Mi viaje de América del sur ! - Reisverslagen van Nina Tatiana - WaarBenJij.nu

Mi viaje de América del sur !

Van Nederland naar Colombia, Ecuador; de Galapagoseilanden tot Brazilië en weer terug :)

Recente Reisverslagen:

22 Juli 2014

Maandag; weer op pad met Nestor en Sandra

22 Juli 2014

Zondag; Hoy es el día del Señor.

22 Juli 2014

Zaterdag; Terug naar waar het begon

22 Juli 2014

Vrijdag; Als echtos colombianos

22 Juli 2014

Vrijdag; Als echtos colombianos
Nina Tatiana

Hallo, Leuk de reis van mij ( en mijn familie ) wilt volgen! Hier plaats ik, wanneer het mogelijk is, foto's, het verloop van de reis en leuke verhaaltjes over onze belevingen. Ook vertel ik hier over de ontmoeting met mijn biologische moeder Luz Dary, en misschien ook nog wel verder familie. Heel veel lees plezier, spreek ik u/jullie niet meer voordat we aanstaande 12 Juli weggaan; ook aan u/jullie een hele fijne vakantie en tot gauw! Veel liefs en dikke knuffel, Bas en Marieke, Stef en Martine, Sanne en Nina Tatiana

Actief sinds 06 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5779

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 10 Augustus 2014

Mi viaje de América del sur !

Landen bezocht: