Donderdag; Net íets te weinig cadeautjes - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Nina Tatiana - WaarBenJij.nu Donderdag; Net íets te weinig cadeautjes - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Nina Tatiana - WaarBenJij.nu

Donderdag; Net íets te weinig cadeautjes

Door: Nina Tatiana

Blijf op de hoogte en volg Nina Tatiana

21 Juli 2014 | Colombia, Bogota

Om te zeggen dat het een verrassing is dat colombianen niet echt waarde hhechten aan punctualiteit zou een leugen zijn, tenslotte ben ik er zelf een, maar toch hadden we dit niet echt verwacht. Vandaag zouden oma en twee tantes langskomen, rond half 1, en dus gingen we van te voren nog even leuk naar een craft markt om wat souvenirs te kopen. Lekker wat rond gelopen, maar ook snel terug want familie zou langskomen ! Op de terugweg nog lekker koffie van de straat gekocht, vers en warm, en mama had nieuwe schoenen gekocht. Toen we daar waren (met lekker veel gebakjes) waren we gelukkig optijd want er was nog niemand. Rond 1 uur kwam onze tolk mauricio binnenlopen en gingen we maar samen wachten op de rest. Na ongeveer twintig minuutjes later toch maar bellen waar ze bleven, oma nam op en zei dat het druk op de weg was, en dat het nog tot half 3, 3 uur kon duren. Dan maar even verder babbelen met Mauricio. Hij vertelde ons veel verhalen over zoektochten die hij in het verleden heeft gedaan en hoe het met sommige mensen nu gaat. Daarom drukte hij ons, en vooral mij, dat we vooral contact moesten houden met mijn moeder, ook als we weer in Nederland zijn. Uiteindelijk kwamen oma, achternicht Lady Joanna (28 ) en haar dochtertje Tania (7) binnen, met verontschuldigingen over dat het zo lang duurde, en voor je het wist was oma weer weg ! Niemand wist waarheen maar we gingen gezellig praten met lady. Vervolgens kwam oma binnenlopen met nog tante Yeny Paola (32) met haar dochter Laura (11) en zoontje Dominique (1.5 maand), tante Cindy Ximena (26) met haar zoontje Felipe (7) en dochtertje Daniela (2) en mijn oom Andres Joany (16). Flinke familie dus, en ik ben een maand ouder dan mijn oom. Hihi. Toen gezellig gepraat over vanalles en nog wat, en rond 5 uur ging Mauricio weg. Gelukkig had Jeny Paola een laptop mee en wisten wij de wifi code dus hebben we lekker gramaticale fouten gemaakt op google translate. Nooit gedacht dat ik zoveel familie zou hebben, en dus hadden we ook niet genoeg souvenirs. Maakt niet uit, want gezellig was het hoe dan ook wel. Nog even wat empanadas gehaald als tussendoortje, en rond een uur of 7 gingen ze weg. Savonds naar het local restaurantje geweest waar we dinsdag met hebben gegeten en daarna weer lekker luieren

Muchos besos

  • 21 Juli 2014 - 10:44

    Wijlanda Schaap:

    Heey nina, wat heb jij er een ongelofelijke grote en gezellige familie bijgekregen zeg!!het afscheid zal best wel moeilijk worden,maar gelukkig zijn de ontmoetingen goed verlopen en kun jij geweldige herinneringen meenemen!! Veel plezier nog en groetjes aan allemaal!xxx

  • 21 Juli 2014 - 10:57

    Dorine :

    Hoi, Nina kan je het allemaal nog een beetje bijbenen.
    Ik niet hoor sjonge wat een belevenissen..... Geweldig voor jou en iedereen.
    Nog afscheid, dat zal moeilijk zijn, maar wel even toe misschien aan rust.
    Want dat wordt ook weer geweldig ....Galapagos !!!!!!!
    Veel plezier, sterkte en dikke kus xx

  • 21 Juli 2014 - 16:12

    Karin Zaagman:

    Hoi Nina. Het blijft superleuk om je belevenissen te lezen!! En ja wat een ongelooflijke grote familie heb je erbij gekregen!. Hou je alle namen wel uit elkaar? En wat een prachtige foto's maken jullie. Het is een genot om naar te kijken!. En nu nog naar de Galapagos eilanden.... Dat moet ook een schitterende belevenis zijn. Ik kijk uit naar je reisverslagen.
    Veel liefs en een dikke knuffel...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina Tatiana

Hallo, Leuk de reis van mij ( en mijn familie ) wilt volgen! Hier plaats ik, wanneer het mogelijk is, foto's, het verloop van de reis en leuke verhaaltjes over onze belevingen. Ook vertel ik hier over de ontmoeting met mijn biologische moeder Luz Dary, en misschien ook nog wel verder familie. Heel veel lees plezier, spreek ik u/jullie niet meer voordat we aanstaande 12 Juli weggaan; ook aan u/jullie een hele fijne vakantie en tot gauw! Veel liefs en dikke knuffel, Bas en Marieke, Stef en Martine, Sanne en Nina Tatiana

Actief sinds 06 Juli 2014
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 5777

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 10 Augustus 2014

Mi viaje de América del sur !

Landen bezocht: