Mañana Mañana! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Nina Tatiana - WaarBenJij.nu Mañana Mañana! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Nina Tatiana - WaarBenJij.nu

Mañana Mañana!

Door: Nina Tatiana

Blijf op de hoogte en volg Nina Tatiana

11 Juli 2014 | Nederland, Amersfoort

Ja lieve vrienden en familie,

Over 4 uurtjes opstaan en over ongeveer 7 uur vliegen we al weg! Spannend allemaal, de laatste dingetjes doen; vrienden gedag zeggen, spullen kopen en natuurlijk mijn eerste verhaal posten. Tot vandaag toe had ik nog niet het besef dat ik 4 weken weg zou zijn, voor het eerst sinds de adoptie naar mijn geboorte land terug zou keren en mijn biologische familie zou gaan ontmoeten. Maar ook ik ben menselijk en de zenuwen beginnen nu toch wel langzaam te komen - gezonde, blije en vol met hoop gevulde zenuwen, maar toch wel zenuwen. Wie had gedacht dat dit een jaar geleden mijn vakantieplan zou zijn? Ik zeker niet, tot twee week geleden had ik niet eens gedacht dat ik dit jaar biologische familie zou ontmoeten. Leuk nieuwtje erbij is; Pablo, een goede vriend van ons heeft het cadeau van God gekregen om zijn biologische moeder (en familie) te ontmoeten, en is het nou net dat hij met zijn ouders, broertje Given en zusje/goede vriendin Valentina van mij precies tegelijk met ons in Colombia zit! Zoals mama zondag al zei: "Dat is een knipoogje van boven. :)" Het is fijn om met hem en zijn zusje tegelijkertijd voor de eerste keer in Colombia te zijn, wij als drie Clombi's (lees; Colombiaantjes). Ik heb tot nu nog geen idee hoe het allemaal daar gaat worden, wel ben ik erg benieuwd naar de cultuur, taal en vooral naar het gevolg van de lange vlucht. Jetlag, of geen jetlag? ;) Nu nog een half uurtje lekker op de bank zitten terwijl papa, die eigenlijk zijn e-reader moet zoeken, even een stukje van de verslaafde - maar ook hele goede - serie Prison Break kijkt. Nu ga ik toch maar de foto's overzetten zodat ik veel nieuwe erbij kan zetten. Slaap lekker, genieten van misschien nog een derde onweersbui en tot over een maand.

Muchos besos,

  • 12 Juli 2014 - 11:47

    Dorine:

    Yeaaaaahhhhh, het gaat beginnen !!!!!

  • 12 Juli 2014 - 15:05

    Oma:

    Ik lees net je eerste verslag.Heel mooi. Jullie zijn nu zo'n 2 uur onderweg vanaf Lissabon,als ik het goed heb.
    Groetjes aan iedereen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina Tatiana

Hallo, Leuk de reis van mij ( en mijn familie ) wilt volgen! Hier plaats ik, wanneer het mogelijk is, foto's, het verloop van de reis en leuke verhaaltjes over onze belevingen. Ook vertel ik hier over de ontmoeting met mijn biologische moeder Luz Dary, en misschien ook nog wel verder familie. Heel veel lees plezier, spreek ik u/jullie niet meer voordat we aanstaande 12 Juli weggaan; ook aan u/jullie een hele fijne vakantie en tot gauw! Veel liefs en dikke knuffel, Bas en Marieke, Stef en Martine, Sanne en Nina Tatiana

Actief sinds 06 Juli 2014
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 5784

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 10 Augustus 2014

Mi viaje de América del sur !

Landen bezocht: