Maandag; weer op pad met Nestor en Sandra - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Nina Tatiana - WaarBenJij.nu Maandag; weer op pad met Nestor en Sandra - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Nina Tatiana - WaarBenJij.nu

Maandag; weer op pad met Nestor en Sandra

Door: Nina Tatiana

Blijf op de hoogte en volg Nina Tatiana

22 Juli 2014 | Colombia, Bogota

Vandaag was het plan om naar het zout kathedraal in Zipaquirá te gaan, net buiten Bogotá en ongeveer anderhalf uur rijden. Nestor had weer kaasbollen mee, maar we zaten nog zo vol van Pascal's lekkere ontbijt, dat we ze bewaarden voor later. Eenmaal aangekomen daar namen we de bollen mee en gingen naar de ingang. Even 10 minuutjes wachten op de engelse gids en we konden naar binnen. Heel mooi om te zien, alleen was het minder indrukwekkend dan we verwacht hadden, en konden we de gids niet zo goed verstaan, dus hebben we een groot deel van de tour besteed aan het raden van mijn bonbonbum; Blauwe druif. We zagen het grootste kruis onder de grond en ook nog een heel mooi wateroppervlak wat het plafond van zoutsteen reflecteerde. Alles smaakte zout, zelfs de uil waarmee ik op de foto sta. Het was mooi om te zien, maar iedereen was een beetje duf enhad dus behoefte aan een zitplek. Weer in het busje reed Nestor met ons naar een heel schattig pleintje waar we wat koffie hebben gedronken, en terug in Bogotá bracht hij ons naar een hele mooie groente /fruit winkel, want we wouden graag wat fruit en groente eten vandaag ipv uiteten gaan. Toen we thuis kwamen hebben we dus ook alle rare fruitsoorten gegeten, super lekker, en ook een Stuart nagemaakt met een Avocado, een Lulo en wat bananen. Wat zijn we toch weer creatief met zn allen :) Hierna met papa nog even wezen kijken voor wat cadeautjes, en stiekem nog een bonbonbum en drie andere snoepies gekocht, om daarna thuis lekker te koken. Groente mettteriyakisaus en wat overgebleven aardappels die we na het eten hadden meegenomen. Savonds spelletjes gedaan en snachts samen met sanna wakker geworden om samen de geur van gebakken brood op te snuiven. Eigenlijk was het zo dat Tobias om half 5 al bezig was, Sanna naar de wc moest maar niet voordat ze mij bijna uit bed had geduwd waardoor we samen wakker waren en 'Hey, ruik je dat ook?' tegen elkaar zeiden om vervolgens weer in slaap te vallen.
Nu lig ik in bed, dinsdagochtend, en bereid ik me nu al voor op een wederom heerlijk ontbijt. Sorry voor mijn achterstand, maar nu ben ik weer bij :)

Dikke knuffel

  • 22 Juli 2014 - 18:59

    Jos En Alinda Van Diermen:

    Haha, Stuart als fruithapje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nina Tatiana

Hallo, Leuk de reis van mij ( en mijn familie ) wilt volgen! Hier plaats ik, wanneer het mogelijk is, foto's, het verloop van de reis en leuke verhaaltjes over onze belevingen. Ook vertel ik hier over de ontmoeting met mijn biologische moeder Luz Dary, en misschien ook nog wel verder familie. Heel veel lees plezier, spreek ik u/jullie niet meer voordat we aanstaande 12 Juli weggaan; ook aan u/jullie een hele fijne vakantie en tot gauw! Veel liefs en dikke knuffel, Bas en Marieke, Stef en Martine, Sanne en Nina Tatiana

Actief sinds 06 Juli 2014
Verslag gelezen: 1609
Totaal aantal bezoekers 5770

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 10 Augustus 2014

Mi viaje de América del sur !

Landen bezocht: